Wizyty:
Dzisiaj: 0Wszystkie: 23730

Zapytanie ofertowe na dostawę, wniesienie, montaż mebli w nowej siedzibie MOPS w Człuchowie przy ul. Szkolnej 3

 ZAPYTANIE OFERTOWE NA:

 

1.Wykonanie, dostawa, wniesienie,  montaż mebli w nowej siedzibie MOPS           w Człuchowie przy ul. Szkolnej 3 

 

2.Demontaż   wymienionego   mienia   z pomieszczeń   obecnej  siedziby  MOPS             w Człuchowie ul. Średnia 12A, przetransportowanie , wniesienie i ustawienie         w pomieszczeniach wskazanych  przez pracowników MOPS w nowej siedzibie        przy ul. Szkolnej 3 w Człuchowie .

 

3. Przewiezienie   dokumentów   MOPS   z   siedziby   przy   ul. Średniej 12a  w Człuchowie  oraz wniesienie do pomieszczeń biurowych wskazanych przez pracowników MOPS w nowej siedzibie przy ul. Szkolnej 3 w Człuchowie.

 

4. Demontaż mienia pozostałego w obecnej lokalizacji MOPS oraz jego utylizacja.

 

Zadanie realizowane jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) –  w myśl art. 4 pkt 8: Ustawy nie stosuje się do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

I. Zamawiający:     Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie ul. Średnia 12a

Nazwa zamawiającego

 

II. Szczegółowy opis zamówienia

- Opis przedmiotu zamówienia…… Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

                                              Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego

                                                          
-  Termin realizacji zamówienia:    do dnia 28-12-2020r

    -  Okres gwarancji:  2 lata na nowe meble

   -  Kryterium oceny:   Cena 100% ( Przedstawiona oferta powinna zawierać cenę              netto plus VAT).

       Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty  związane              z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

III. Miejsce i termin złożenia oferty: 

Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej   w Człuchowie ul. Średnia 12a lub pocztą elektroniczną na adres e-mail mops-czluchow1@wp.pl  do dnia 28-10-2020r. do godz. 13:00

 

IV. Termin otwarcia ofert:    w dniu 28-10-2020r. o godz. 13:10

 

V. Warunki płatności :  przelewem po wykonaniu usługi i wystawieniu faktury w ciągu  7 dni (max do 31-12-2020r.)

 

VI. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:   Maria Kozłowska                       tel. 59 83 42 409  e-mail kozlowska.maria.dfk@wp.pl

 

VII.  Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej,          w języku polskim.

 

VIII. Niniejsze zapytanie cenowe nie stanowi zobowiązania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej do  zawarcia umowy.  Wybór oferty zostanie dokonany zgodnie z przedstawionymi kryteriami  oceny oferty.